Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Αμαν, αλί και τρισαλί.

Με αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, πείτε στον γράφοντα έναν τρόπο να μη ρίξει κατάρες. Που από "ιερός χημικός" θα καταλήξω "κολασμένος". Διττή η φύση της αλλαγής. Άλφα, δε γίνεται να μη σκέφτομαι αποκλειστικά και μόνο υβριστικά ποστζ. Βήτα, ας το αλλάξω τώρα που μπορώ πριν έρθουν και με μαντρώσουν επειδή τους προσβέλνω τα θεία.

Θα μου πεις -και στο δίνω το δίκιο- αφού ρε μπαγλαμά, αυτοί που σε διαβάσκουνε είναι τούτοι που και συμφωνούνενε αλλά και δεν έχουν και τίποτε να μάθουν από τα γραφόμενα. Άρα θα μου πεις -είπαμε στο δίνω το δίκιο- γράφεις για να βαυκαλίζεσαι πως τάχα μου, δήθεν σου, προσφέρεις κενωνικό έργο.

Μα άμα δεν τα πω να φύγουν απ' το κοκονιό, παιδιά εγώ θα σκάσω. Αλήθεια. Θα μπορούσα μεν να γράφω ημερολόγιο αλλά τότε το "αυξάνεστε και συνωστίζεσθε δια την ανταλλαγή απόψεων" που είπεν ο Κύριος (με τα σου του προφιτερόλ και με τα μου της αγελάδας) πάει στράφι.

Εγώ πάντως, για να αλλάξουμε και λίγο το θέμα, θα σας γράψω ένα δείγμα ελληνικού φάνταζυ που πιστεύω θα φέρει τρελό γέλιο στη χώρα. Όχι, τώρα. Πιο μετά. Τώρα γράφομεν τη συνέχεια του άντρα που έγινε λεσβία επειδή το πείραμα που έκανε ήταν ότι να ναι αλλά κατά βάθος γουστάρει που είναι λεσβία και πειραματίζεται. Το πα καλά; Χέστηκα κι αν δεν το πα, εγώ το γράφω.

Που λες, εμεις εδώ στην Ελλάδα περνάμε τέλεια. Βέβαια έχουμε ένα θέμα το σεξ. Δεν κάνουμε πολύ από δαύτο. Άσε τις έρευνες. Οι έρευνες είναι σαν να μας βάλεις να μετράμε το πουλί μας. Όλοι την έχουμε δυο παλάμες και κάτι. Φακτ. Έτσι και με το σεχ. Όλοι μας κάνουμε τρεις φορές τη βδομάδα και κάτι. Το και κάτι είναι κάτι απροσδιόριστο. Μόνο που δεν κάνουμε ούτε τόσο και βασικά έχουμε πήξει στη μαλακία.

Οπότε πάμε και δέρνουμε κόσμο. Έτσι ρε ξεσκάει ο Έλληνας, τι θέτε; Μπουρτζόβλαχοι όλοι. Τι κι αν είσαι χριστιανός, τι μουσουλμάνος. Θεοκρατία έχουμε. Ετερόνομη κενωνία. Κι όποιος πει τ' ανάποδα, μαύρη κατάρα, αραχνιασμένη να του κάτσει στο Ντιβιντι πλέυα.

Έχουμε κι ένα άλλο χούι μωρ' αδερφάκι μου. Μισό, μπήκε στο σπίτι ένας με διαφορετική άποψη από τη δική μου. Μισό.

Έρχομαι.

Οκ. Τ[πν μαεχαίρρωσσα. Τθ λέργαμε ς;

Α, ναι ./

σρου έχει αίμαάτα το χέερι κα ιγλιστ άεί.

Το σκούπηξα. Που είχα μείνει; Ξέχασα.

Τέλος πάντων. Χέστηκα. Εγώ είμαι ο γράφονταζ. Ο,τι θέλω λεω και κάνω.
Αλήθεια, εγώ πιστεύω στον Ξοεανμφα. Είναι ένας ωραίος θεός. Είναι ο θεός της αταξίας. Θα πιστέψετε κι εσείς; Μην τυχόν μου τονε προσβάλετε όμως γιατί θα χεστούμε. Όλα κι όλα.

Γαμώ το κάτι μυρίζει. Μυρίζει σαν...οπισθοδρομικό αρχίδι.

Σοβαρά μυρίζει όλο το δωμάτιο.

Ε γαμώ την κυβέρνηση μου γαμώ αυτή τα φταίει όλα. Αυτή και ο μαλάκας ο πολίτης που τους ψηφίζει.

Τώρα πρέπει να πάρω το φτυάρι να δω που έθαψα μια λεσβία την προηγούμενη βδομάδα μήπως και μυρίζει αυτή.

Τα μελέ αργότερα. Θα βάλω και λίγο Παντελίδη για να έρθω στο κέφι. Μη σκάψω και κουραστώ. Θα με ανεβάζει αυτός.

3 σχόλια:

Τρυποκάρυδος είπε...

Αδερφέ, λέγε τα εσύ, να τα βγάζεις από μέσα σου και μη σε νοιάζει. Εδώ είμαστε εμείς για να τα διαβάζουμε. Κι όσο για την δευτερη παράγραφω, θα συμφωνήσω στο ότι πάνω κάτω συμφωνούμε -γι'αυτό και συνεχίζουμε να σε διαβάζουμε άλλωστε- αλλά θα διαφωνήσω στο ότι δεν έχουμε να μάθουμε τίποτα. Πάντα κάτι παίρνεις ;)

Μπάι δε γουέη, ωραίο το στυλάκι γραφής αυτό. Σε είχα συνηθίσει σε πιο βαρύ και ήταν μια ευχάριστη εκπληξη.

Τρυποκάρυδος είπε...

*παράγραφο γαμώ τη δυσλεξία μου!

Sacred Chemist είπε...

θενκξ.

Να σου εξομολογηθώ ότι έχω ένα τεράστιο πρόβλημα με την κωμωδία. Και το αντιμετωπίζω και στα κείμενα που γράφω για ένα stand up.

Γράφω πολύ υπόγεια. Σε κακό σημείο. Δεν ξέρω γιατί. Ή μπορεί και να ξέρω τώρα που το σκέφτομαι αλλά δε γαμείς.

Δεν εννοώ ότι περνάω μηνύματα και μαλακίες. Εννοώ ότι δεν το 'χω ρε παιδί μου το κωμικό της στιγμής αν δεν αγγίζει τα όρια της υπερβολής ή αν δε βρίζει με ποικίλους τρόπους.

Και ούτε και θέλω απαραίτητα να περνάω κάτι τώρα που το σκέφτομαι. Εγώ απλά θέλω να γράφω. :Ρ

Γνωρίζω ότι έχω πολύ ηλίθιο και ενίοτε περίεργο χούμορ και δυστυχώς πρέπει να αποφεύγω τα πιο κωμικά/ανάλαφρα γιατί δε βγαίνει αυτό που θέλω.

θα μου πεις, practice makes perfect.

Θα σου πω ότι έχεις δίκιο. :Ρ