Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Το παρακάνετε...

Έχω φασιστικές αντιλήψεις. Το ξέρω. Δεν είναι κάτι που αλλάζει εύκολα. Δεν είναι κάτι για το οποίο είμαι ιδιαίτερα περήφανος. Αλλά τι να κάνουμε κανείς δε γεννήθηκε τέλειος και αντε δηλαδή να 'ουμ.

Καταρχάς να σημείωσω ότι έχετε πάρει αρκετά στα σοβαρά τα περί του Ντε Καρτ και της πολυτιμότητας της άποψης σας. Δυστυχώς επειδή οι απόψεις είναι σαν τους κώλους, όλοι έχουμε από μια και βρωμερή ώρες ώρες καλό θα ήταν να βουτάμε τη γλώσσα μας μέσα στο μυαλό μας.

Τι εννοάω; Ρε αδερφέ, ο άλλος είπε ότι θα πεθάνει για να διατηρήσεις εσύ το δικαίωμα σου να λες τη γνώμη σου. Ε ωραία. Τι σκατά σημαίνει αυτό; Ό,τι πρέπει να την τοιχοκολλήσεις για να τη δούμε όλοι; Άντε και γαμήσου.Το δικαίωμά σου να μας λες τη γνώμη σου ΔΕΝ περιλαμβάνει την υποχρέωσή μας να την ακούμε. Όπως πολύ εύστοχα επισημαίνει η ephee, η γνώμη σου είναι δικό σου πρόβλημα. Και ξανά: άντε και γαμήσου.

Απόψεις τύπου: Οι Κινέζοι είναι κατώτερος λαός, οι μαύροι είναι γεννημένοι σκλάβοι, οι κοντοί είναι αστείοι, οι μπλα μπλα μπλα ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ. Ο ρατσισμός ΔΕΝ είναι άποψη. Είναι αναπηρία. ΓΚΕΓΚΕ; και παίζει να προσβάλω και την αναπηρία τώρα. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να είσαι ρατσιστής και δη, να μου το πλασάρεις κιόλας επειδής να ούμε ζεις σε ελεύθερη χώρα. Σου έχω μια απάντηση: Λοβοτομή.

Όλοι και όλα γενικότερα ερχόμαστε σε τούτον εδώ το καθυστερημένο κόσμο με έναν και μοναδικό σκοπό: Να πεθάνουμε. Τι σκατά σε διαφοροποιεί εσένα από τον μάυρο, τον γύφτο και τον Κινέζο;
Έχεις κάτι παραπάνω (ή και παρακάτω ακόμη, διαφοροποίηση ψάχνουμε)

Δεύτερον: Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Κάτι καμένοι ιδεολόγοι τύπου ΚΝΕ, ΠΑΜΕ, ΔΑΠ, ΝΔ, ΛΑΟΣ δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα περισσότερο από μια περίτρανη απόδειξη ότι ο άνθρωπος μπορεί να γίνει πιο ηλίθιος από μια βίδρα άμα θέλει.

Τρίτον: Για όλους εσάς που νομίζετε ότι το κάθε τι σηκώνει αντίλογο: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΠΟΨΕΙΣ. Υπάρχουν και τα γαμημένα τα ΓΕ-ΓΟ-ΝΟ-ΤΑ. Όταν σου λέω για παράδειγμα ότι ο τάδε νευροδιαβιβαστής είναι έτσι και το αυτό είναι το τέτοιο δε σηκώνει αντίρρηση. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ! Δε μπορείς να μου πεις εγώ δεν το πιστέυω. ΧΕΣΤΗΚΑ. Έτσι είναι τα πράγματα, τα βλέπουμε, έχουμε αποδείξεις και επαναλαμβάνω: τράβα και γαμήσου.

Θρησκεία: Καταλαβαίνω ότι έχεις πρόβλημα με τον εαυτό σου. Επικροτώ τις προσπάθειες σου να ανακαλύψεις τα μυστικά της Εδέμ και να βελτιωθείς ως άνθρωπος. Επειδή εσύ όμως γλυκέ/γλυκιά μου χρειάζεσαι την ακλόνητη πίστη σε έναν γαλανομάτη μουσάτο που τον γέννησε παρθένα δε σημαίνει ότι τη χρειάζομαι κι εγώ. Δεν έχω πρόβλημα που πιστεύεις. Αντίθετα σε θαυμάζω που μπορείς και πειθαρχείς έτσι στα διδάγματα του Χεσούς.

Λογοπαίγνιο; Χεσούς τον λέγανε βρε. Δεν το ξερες; Ε, δεν πειράζει. Εγώ βλέπεις πριν αποφασίσω να δηλώσω κάτι, φρόντισα να ξεστραβωθώ πρώτα.
ΜΗ ΜΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ, ΒΑΡΙΕΜΑΙ.


Μουσική: Ακούω νεροχύτες με πρόβατα που σφάζονται και λιοντάρια που βρυχόνται. ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ. Όταν για 100στη φορά μου λες αυτά δεν είναι μουσική με κουράζεις, με νευριάζεις και με κάνεις να πιστεύω ότι είσαι η απόδειξη της εξελικτικής θεωρίας. Προήλθες από το σπανάκι. Πάνε στα μπουζούκια σου και παράτα με. Η άποψη σου (μάντεψε) ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

Κοινώς, αμα μας ρωτάνε απαντάμε. Άμα δε μας ρωτάνε, σηκώνουμε χεράκι, παίρνουμε την άδεια και μετά αρχίζουμε να εκνευρίζουμε κόσμο.

ΓΚΕΓΚΕ;

3 σχόλια:

ephee είπε...

Φίλε, ειδικά για μουσική, σπανιότατα μπαίνω στη διαδικασία να απαντήσω πια. Πετάω ένα ...ουουου.. μεγάλη ιστορία, και ζαρώνω σαν το Rooney. Οπότε ο άλλος που ουσιαστικά βαριέται ν'ακούσει την απάντηση, παίρνει πίσω και την ερώτηση ;)

Raggedy Man είπε...

Ωραίος ο ξα... Ποια μουσική μωρέ; Πάει, πέθανε αυτή. Μόνο τέχνη τώρα...

ephee είπε...

p.s. Ώς έχων άποψη για όλα όμως, σου βρήκα την απόλυτη εικόνα για το post: http://29.media.tumblr.com/tumblr_lyqfqdLlsz1qh71k6o1_500.gif